2011. november 9., szerda

NOVEMBERI PROGRAMOK

Bocs, hogy elfelejtettem írni a KEDD Filmstúdió filmklubjáról, amely keddenként a KINO moziban szokott lenni,  és a tegnapi kedden hármasban (Anna Ida, Haris Laci és én) beszélgettünk aktuális és avitt animációs problémákról.  Azzal igyekszem jóvátenni a dolgot, hogy jóelőre jelzem, mi várható és hova invitálom  szeretettel az Utisz webnapló olvasóit.  A Győri Könyvszalon programjában 11-én, pénteken 2-kor, az ottani Nemzeti Színház épületében a Követ és a Fáraó című könyvet mutatjuk be Votisky Zsuzsával. 16-án, szerdán 3 körül a MOME dísztermében Kálmán Tiborra emlékező szimpózium kezdődik, amelyen én is megpróbálom felidézni személyes emlékeimet Tiborról. Ugyanezen a napon Rabindranath Tagore születésének 150. évfordulója alkalmából a budapesti Indiai Nagykövetség galériájában magyar művészek közös kiállítással tisztelegnek a költő emléke előtt. 18-án, pénteken, Szegeden, Kass Janó Galériájában Keresztes Dórával nyílik közös kiállításunk, amely kiállítás főleg a rajzfilmjeinkről fog szólni.  Egy kicsit távolabbi ügy, de hátha elfelejtem, 23-án este 6-tól a Műcsarnokban szintén a Követes könyv kapcsán tartok egy előadást, és 25-én, pénteken este 7-kor (!) a Forrás Galériában, ami Budapesten, az Oktogonnál van, önálló kiállításom nyílik. A megnyitón Jankovics Marci szónokol majd.

Nincsenek megjegyzések: