2011. október 16., vasárnap

KÖNYVTÁRAK

Pompásan buszozva 50 AMIssal lerohantuk Pozsonyt (fel Endre, Béla, fel magyar, Bratislavához kell a férfikar…) megnéztük a Posteriumot Rostoka Laci felkonferálásában (lásd az angol blog postját), a BIBet (Békés Rozistul és Keresztes Dórástul) és a Danubiana szigetmúzeumban a free-form-designer Jan Kaplicky kiállítását.  A sok visszautasított terv közt a leghíresebb a Prágai Nemzeti Könyvtáré (állítólag ebbe halt bele). Előző este Sopronban, az EZKIn levetítettem az Argentin Nemzeti Könyvtár kegyetlen (brutal architect) épületét (állítólag Borges meg abba vakult bele, tudniillik hogy ne kelljen látnia), hm, hát ha választani kell, akkor nekem inkább a Bábeli Könyvtár (Erik Desmazières meg ebbe pistult bele). Apropó könyvtár: hétfőn este hatkor a budakeszi Nagy Gáspár Könyvtárban könyvbemutató A követ és a fáraó ürügyén (hát velem mi legyen?) A beszélgetést Petrik Béla vezeti.  Ugyanő tart majd "Ki ez az ember?" címmel előadást szombaton, október 22-én a vasvári Nagy Gáspár Kulturális Központban, ahol kiállításom nyílik, a filmjeimet vetítik, sőt a meghívó szerint a Vasvári Színi Egylet meglepetésre készül. 
Csütörtökön, 20-án Rofusz Ferivel szerepet cserélünk, egy éve én faggathattam őt a Semmelweis Szalon estjén, most ő lesz a kérdező. A Szalonban kiállítás is nyílik, amely november 13-ig lesz nyitva az orvosegyetem  főépületének szép dísztermében, ami egyébként a régi könyvtárterem is (Üllői út 26).

Nincsenek megjegyzések: